واضی فایل

دانلود کتاب، جزوه، تحقیق | مرجع دانشجویی

واضی فایل

دانلود کتاب، جزوه، تحقیق | مرجع دانشجویی

کارآموزی عمران ساخت وساز مجتمع مسکونی 20 ص

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات

فرمت فایل word  و قابل ویرایش و پرینت

تعداد صفحات: 20

 

گزارش کار آموزی

رشته :عمران

مکان کارآموزی:شرکت سرمایه گزاری شمال شرق(پروژه شاه بلوط)

موضوع :ساخت وساز مجتمع مسکونی

استاد راهنما:مهندس ایرانیخواه

تهیه کننده:امانگلدی جرجانی

شماره دانشجویی:8444214226

ترم تابستان سال تحصیلی1387

 

 

مقدمه و تشکر:

عاقبت ای خاک جان بخش وطن می سازمت

گر هزاران ره شوی،ویرانه من می سازمت

گاه بیلم در کف وگاهی قلم،یعنی که من

با قلم یا بیل ای خاک وطن می سازمت

در آغاز خداوند منان را بسیار سپاس گذارم که توفیق بی کرانش را نصیب من نمود و ضمن سپاس بیکران از اساتید محترم،ریاست محترم دانشگاه آزاد گرگان و سپاس ویژه از مدیر گروه عمران که در ضمن استاد راهنمای من نیز بودند و کلیه کسانی که مرا در این امر یاری فرموده اند.

در آخر از همه ی شماها استدعا دارم که مرا در کم و کاستی نوشته ها مورد عفو وبخشش قرار دهند.

فهرست:

فصل اول: آشنایی کلی با مکان کار آموزی......................................5

فصل دوم:ارزیابی بخش های مرتبط بارشته علمی کار آموزی..............10

فصل سوم:آزمون آموخته هاونتایج وپیشنهادات................................. 11



خرید و دانلود  کارآموزی عمران   ساخت وساز مجتمع مسکونی 20 ص


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.