واضی فایل

دانلود کتاب، جزوه، تحقیق | مرجع دانشجویی

واضی فایل

دانلود کتاب، جزوه، تحقیق | مرجع دانشجویی

دوره «موفقیت مالی به شیوه بزرگان»

این مجموعه ی فوق ارزشمند تقدیم به دوستداران موفقیت مالی

بیل گیتس میگوید «اگر ثروتمند به دنیا نیامده اید، این تقصیر شما نیست؛ اما اگر ثروتمند از دنیا نروید، این کاملا تقصیر شماست…» خب، آقای گیتس جمله بسیار زیبایی بود اما چطور ثروتمند شویم؟

این سوالی است که ذهن خیلی از مردم دنیا را به خود مشغول کرده بود. افراد زیادی به دنبال پاسخ آن بودند، بعضی ها پیدا کردن و ثروتمند شدند، بعضی دیگر پیدا کردند، ثروتمند شدند و آنرا منتشر کردند تا دیگران هم از آن استفاده کنند.

این ایده ها در کتاب ها منتشر شد…
بله، در کتاب هایی که در کتابفروشی ها هست و هر روز برای رفتن به سر کار برای حقوق ناچیز سر ماه از کنار آنها میگذریم، میتوانند برای ما ثروت فراوانی بسازند.

خب، شاید وقت خواندن آنها را نداشته باشید… حق با شماست !
امروزه هیچکس وقت زیادی برای مطالعه کتاب ندارد، برای همین ما بهترین کتاب های دنیای موفقیت مالی را انتخاب کردیم، بهترین ایده های بزرگترین مغزهای اقتصادی دنیا را انتخاب کردیم، ساده سازی کردیم و در کمتر از 15 دقیقه به صورت خلاصه تبدیل به فایل صوتی کردیم.

شما در این دوره جدید میتوانید با توصیه های بزرگان دنیای موفقیت مالی، به ثروت زیادی دست پیدا کنید… اگر فقط به ایده هایی که میگویند اجرا کنید. بعد از دانلود فایلهایی که مشاهده میکنید به ترتیب زیر میباشد.

قسمت اول – بیندیشید و ثروتمند شوید (۱۲ دقیقه) 

قسمت دوم – اثر مرکب برای ثروت آفرینی (۱۱ دقیقه)

قسمت سوم – ایده ثروتمندترین مرد بابل (۸ دقیقه)

قسمت چهارم – قدرت باورها در جذب ثروت (۱۷ دقیقه)قسمت پنجم – گپ و گفت با استاد شهاب بشیری نویسنده کتاب «لذت ثروت سریع» (۳۴ دقیقه)

قسمت ششم – عادات ثروت آفرین که کارآفرینان باید داشته باشند (۱۱ دقیقه)

قسمت هفتم – چه مهارت هایی لازم است تا سریع تر پولدار شویم؟ (۱۸ دقیقه

این مجموعه ی بینظیر  ده ها برابر این قیمت ارزش دارد.



خرید و دانلود دوره «موفقیت مالی به شیوه بزرگان»


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.