واضی فایل

دانلود کتاب، جزوه، تحقیق | مرجع دانشجویی

واضی فایل

دانلود کتاب، جزوه، تحقیق | مرجع دانشجویی

تحقیق در مورد سیستم کنترل ترافیک هوایی 15 ص

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات

فرمت فایل word  و قابل ویرایش و پرینت

تعداد صفحات: 15

 

بسم الله الرحمن الرحیم

 

استاد محترم:

جناب آقای کاظمی

ارائه دهنده گان :

مینا سرگزی

فهیمه مشکی

زمستان 86

فهرست

مقدمه ...............................................................................................................................4

طراحی سیستم و رشد چرخه زندگی..........................................................................................4

گرایشات تازه در ناوبری (هدایت ) و سیستم های کنترل ترافیک هوایی..............................................6

سیستمهای کنترل ترافیک برای فضای نزدیک زمین......................................................................6

نمایش پیشرفته فعل و انغعالی قالب ها برای ناحیه پایانه کنترل ترافیک..............................................6

پیشرفت توسعه در سیستم های کنترل ترافیک جاده ای..................................................................7

سیستم ماهواره ای مستقر در کنترل ترافیک هواپیمایی..................................................................8

قفل اجرایی..........................................................................................................................9

چگونه (سیستم های)کنترل ترافیک هوایی کار می کند...................................................................9

فضای هوایی و کنترل ترافیک هوایی......................................................................................10

کنترل فرودگاه...................................................................................................................12

منابع...............................................................................................................................16

چکیده

در حــال حاضر رشته ترافیک هوایی به ســمت تحقق آینده ســیستم هدایت هوا توســعه یافته اسـت از تکنیک

FANSاستفاده شده است FANS در مرکزیت تکنیک های ماهوارهای و ارتباطات دیجیتالی می باشد این تکنیک مرکب از زیر سیستم هایی در ارتباطات است آنها به طور قابل توجهی بوسیله تکنیک های جدید قابل تغییر هستند بحث سیستم کنترل ترافیک به فضای نزدیک به زمین می پردازد یعنی قبل از اینکه واقعه ای اتفاق افتد نیاز به یک توافق بین المللی که هدف آن این است که برخوردها فضاپیما را کاهش دهد در واقع ترافیک برای فضای نزدیک به زمین برخی معانی ساده را در کاهش خطرات برخورد و ارتباط با SPS و سند جهانگردی را پیشنهاد می کند.در مورد سیستم های ماهواره ای بحث شده که این سیستم ها در کنترل ترافیک هواپیمایی ATCمستقر می شوند و شامل یک واحد هواپیمایی و یک دستگاه ATCمی باشد در یافت کننده های ماهواره ای یک سیستم مقایسه کننده برای قیاس داده و یک فرستنده برای ارتباط دادن داده با دستگاه ATCدارد.در مورد کنترل فرودگاه بحث شده که دارای برج مراقبت می باشد برج مسئول جداسازی و حرکت هواپیما وعملکردهای ماشین های باند فرودگاه می باشد و همچنین مسئولیت هواپیماهای در آسمان نزدیک فرودگاه را برعهده دارد.

کلمات کلیدی

سیستم های کنترل ترافیک هوایی

سیستم کنترل ترافیک ماهوارهای

کنترل فضایی هوایی

مرکز فرماندهی سیستم کنترل ترافیک هواییی

نقشه ترافیک پرواز

پوشش راداری

نظارت راداری

برج کنترل

مقدمه

اطمینان به عملکرد انسانی در مدیریت کنترل هوایی هنوز در مقایسه با سایر منابع بسیالر بالاست . با وجود این بسیاری از حوادث یا وقایع به اشتباهات انسانی نسبت داده می شود(عموما کنترل کننده و یا خلبان )تا به نقصان در وسایل سخت افزاری و نرم افزاری و سطوح و پیچیدگی ترافیک هوایی را بررسی کنترل کنندهها در سیستم جاری قرار می دهد .این واقعیات امر می کند که تلاش و کوشش باید انجام شود برای کنترل و مدیریت اشتباهات انسانی در طراحی مراحل،قبل از اینکه آنها آشکار کننند خودشان را به عنوان حوادث و وقایع در سیستم های عملیاتی یک محدوده ی حوزه ای از متدها به کاربرده شده و ازمایش شده است در NATSبرای بازیابی و استخراج اطلعات در اشتباهات انسانی تلاش کرده است تا سیستم های قابل ارتجاع را به اشتباهات انسانی رشد بدهد. محدوده روش ها از کارهای آشکار مانند مشاهده ،مصاحبه و (پر کردن)پرسشنامه تا تکنیک ها بیشتر متمایل به پیشگویی اشتباه انسانی به وسیله ی تکنیک های TRACER(ارائه شده توسط KIWANوSHORROCH ) و HAZAP .

این مقاله ارزیابی متدهای اشتباه انسانی را در زمینه طراحی سیستم و توسعه چرخه زندگی SDPLCارزیابی می کند .فرودگاهها آنهایی که بر اساس متدهایی که مورد بحث قرار داده شده پایه گذاری شده اند همراه است با یک شرط بندیهای بزرگ کسانی که باید وارد این فرآیند شوند. خط مشی ها مقایسه می شوند با یکری ظوابط مفید عددی برای تعیین اینکه کدام متد باید استفاده شود . مقاله مفهوم یک وزارت /مقام /سهام از دستیابی متدها برای آنهایی که وارد شدهاند در طرح ،رشد و ارزیابی سیستم های جدید ATM توضیح می دهد.تشخیص اشتباه انسانی در طراحی وزارت / مقام HEAD را توضیح می دهد.

مثال هایی تهیه شده است از وزارت ، به همراه چند کاربرد واقعی .

لغات کلیدی :اشتباه انسانی ،ارزیابی اشتنباه انسانی ،فرودگاهها ،متدها،طراحی سیستم و رشد چرخه زندگی

1-رشد مدیریت ترافیک هوایی

2- یادگیری از راه تجربه

3-نشان یابی خطرات از اشتباههات انسانی



خرید و دانلود تحقیق در مورد سیستم کنترل ترافیک هوایی 15 ص


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.