واضی فایل

دانلود کتاب، جزوه، تحقیق | مرجع دانشجویی

واضی فایل

دانلود کتاب، جزوه، تحقیق | مرجع دانشجویی

گزارش کارآموزی دفتر فنی مهندسی ساختمان

 گزارش کارآموزی دفتر فنی مهندسی ساختمان

*******************************************************

لینک دانلود و خرید محصول در پایین توضیحات

فرمت فایل: ورد (Word)

قابل ویرایش و آماده چاپ

*******************************************************

 

قسمتی از محتوای متن جهت بررسی شما پیش از خرید در این قسمت آورده شده است:

 

 

تعداد صفحات : 20 صفحه

دانشگاه آزاد اسلامی واحد دزفول گزارش کارآموزی (1) مکان : دفتر فنی ومهندسی سهرابی موضوع: راه وساختمان تهیه کننده: احسان رفیع استاد کارآموزی: دکتر کیا منش مهر 1382 ( تقدیم و تشکر : این مجموعه به کلیه اساتید ، مهندسان و دانشجویان عمران دزفول واحد تقدیم می‌گردد .
و با تشکر از : مهندس سهرا بی مهندس صارمی که ما را در تهیه این مجموعه یاری دادند .
فهرست گذارش : 1-سخنی از زبان کارآموز 2-نوع ساختمان 3-پیاده کردن نقشه 4-گودبرداری 5-پی کنی وپی سازی 6-ساخت ساختمان آجری 7- عمق پی های نواری 8-عرض پی 9- لایه های پی های نواری 10- شفته ریزی 11- کرسی چینی 12-شناژ 13- یک رگی کردن ساختمان 14-دیوار 15-عرض دیوار 16- هشته گیر ولاریز 17- ملات 18-سقف 19 – فرم های پیشرفت کارآموزی وپایان دوره 20-نتایج وپیشنهادات بسمه تعالی سخن کارآموز: در مورد کل مدت دوره کارآموزی لازم است که این را عرض کنم که این دوره برای ما دانشجویان بسیار خوب ومفید وقابل استفاده می‌باشد اما حیف که این دوره زمانش بسیار محدود وکوتاه می باشد .
ایکاش این ساعات عملی وکلاً واحد های عملی در دانشگاه مخصوصاً برای رشته ای مثل عمران که شاید بیشتر فراگیری آن به طور عملی باشد خیلی بیشتر از اینها باشد .
قطعا بار عملی ما دانشجویان از لحاظ تئوری وهم از لحاظ عملی بیشتر می شودو نتیجه خیلی بهتری عاید دانشجویان امروزومهندسین فردا می شودو در اینصورت است که ایرانی موفق تر خواهیم داشت.
امیدوارم که این گزارش مورد پسند استاد عزیزم جناب آقای دکتر کیامنٍش و کلیة عزیزانی که این گزارش را می خوانند قراربگیرد .
با تشکر احسان رفیع دانشجوی رشته عمران مهر 1382 مقدمه: (( کلیات ساختمان)) به درستی که قدمت استفادة بشر از سرپناه و یا بطور کلی به مفهوم امروزی قدمت استفادة بشر از مسکن معلوم نیست ولی آن را تقریبا می توان همز مان با پیدایش بشر دانست.
زیرا چنین می توان گمان کرد که بشر از همان ابتدا برای مصون ماندن از برف و باران و سرما و گرما و حملة حیوانات و همچنین حملة سایر اقوام به غارها پناه برده و این غارها را می توان اولین محل سکونت برای بشر به حساب آورد و از آن زمان تا کنون انسان‌ها همیشه به فکر آن بوده اند تا مسکونی راحت تر و بهتر برای خود تهیه کنند.
در قرون اخیر که رشد جمعیت در دنیا و مخصوصا در غرب بطور چشمگیری رو به از دیاد نهاد و بشر از لحاظ علمی و فنی مشکلات بسیاری را حل نمود در ساختن مسکن نیز مانند سایر امور تحولات عمده بوجود آورد و دیگر ساختن واحدهای تک واحدی و یا انفرادی جوابگوی احتیاجات جوامع نبوده و به همین علت سیستم خانه سازی که بکلی دگرگون شده و استفاده از مصالح و امکانات دیگر نوع خانه سازی را از افقی به عمودی تبدیل کرد و امر آپارتمان سازی در ساختمان های چندین طبقه متداول گردید.
با وجود اینکه هر ساله به مقدار زیادی به تعداد مسکن اضافه می شود.
در بیشتر ممالک پیشرفته تخریت ساختمان های قدیمی نیز در شرایط معمولی مجاز نمی باشد.
به عبارت دیگر به جای چند واحد مسکن جدید یک واحد مسکن قدیمی را خراب نمی کنند.
هنوز در هیچ یک ممالک دنیا مشکل مسکن حل نشده، بلکه هر روزه به تعداد متقاضیان مسکن اضافه می شود و هنوز

 

چون فقط تکه هایی از متن اصلی برای نمونه در این صفحه درج شده است ممکن است هنگام انتقال مطالب از فایل ورد به داخل سایت بعضی متون به هم بریزد یا بعضی نمادها و اشکال درج نشود ولی در فایل دانلودی همه چیز مرتب و کامل است 

متن کامل با فرمت ورد word را که قابل ویرایش و کپی کردن می باشند می توانید در ادامه دانلود نمائید 



خرید و دانلود  گزارش کارآموزی دفتر فنی مهندسی ساختمان


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.