واضی فایل

دانلود کتاب، جزوه، تحقیق | مرجع دانشجویی

واضی فایل

دانلود کتاب، جزوه، تحقیق | مرجع دانشجویی

تحقیق درمورد کارآموزی شرکت تعاونی روستایی احمدی

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات

فرمت فایل word  و قابل ویرایش و پرینت

تعداد صفحات: 31

 

گزارش سیستم حسابداری

در

اتحادیه تعاون روستایی ایذه

فصل اول :

کلیــات

تاریخچه :

اتحادیه شرکت های تعاونی روستایی شهرستان ایذه در تاریخ 13/2/1355 به شماره ثبت 34 تاسیس شد.

شامل دو قسمت سازمان تعاون روستایی و اتحادیه تعاون روستایی می باشد.

اتحادیه تعاون روستایــی دارای 14 نیـــرو و ســازمان تعاون روستایی دارای 9 نیرو می باشد.

سازمان تعاون روستایی دارای رئیس و اتحادیه تعاون روستایی دارای مدیر عامل که مدیر عامل توسط هیئت مدیره (5 نفر عضو اصلی و 2 نفر علی البدل) انتخاب و توسط رئیس سازمان تائید می شود و رئیس سازمان از طرف استان انتخاب می شود.

سیستم حسابداری اتحادیه ی شرکت تعاونی روستایی ایذه به صورت دستی و کامپیوتری می باشد. که ابتدا ثبت های مربوط به حسابداری شرکت در دفـــــاتر ثبت می گردد. و پدر پایان ماه رویدادهای مالی بر اساس برنامه های حسابداری از پیش تعیین شده نوشته و ثبت می شود.

اهمیت :

اهمیت وجود شرکت تعاونی روستایی بدان جهت است که برای روستائیان و کشاورزان فعالیت بازرگانی و خدماتی انجام می دهد و با این کار خود روستائیان و کشاورزان را حمایت می کند فعالیتهای که تعاونی روستایی برای روستائیان و کشاورزان انجام می دهد عبارتند از توزیع آرد روستایی ـ توزیع کالای کوپنی بین روستائیان توزیع انواع کود شیمیایی ـ توزیع و خرید نهادهای کشاورزی و بذر میان روستائیان و کشاورزی خرید گندم و جو مازاد بر مصرف از روستائیان و کشاورزی و ... می باشد و عمده ترین و درآمدزاترین فعالیت اتحادیه شرکت های تعاونی ایذه خرید گندم و توزیع آرد می باشد..

محدودیت ها :

در طول دوره کارآموزی خوشبختانه مسئول امور مالی شرکت تعاونی روستائیان ایذه آقای قاسم الماسی با بنده همکاری خوبی داشتند و من از ایشان مطالب زیادی یاد گرفتم که بنده صمیمانه از ایشان و مدیر عامل محترم شرکت آقای زادسر و بقیه همکاران گرامیشان که در این مدت بنــده را تحمــل کرده اند. تشکــر و قدردانی را می نمایم.



خرید و دانلود تحقیق درمورد کارآموزی شرکت تعاونی روستایی   احمدی


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.