واضی فایل

دانلود کتاب، جزوه، تحقیق | مرجع دانشجویی

واضی فایل

دانلود کتاب، جزوه، تحقیق | مرجع دانشجویی

دانلود پاورپوینت سیستم گوارشی

دانلود پاورپوینت سیستم گوارشی

 

 

لینک دانلود و خرید محصول در پایین توضیحات

نوع فایل: POWER POINT

قابل ویرایش و آماده ارائه

 

تعداد اسلاید : 29 اسلاید

سیستم گوارشی Digestive system 3 4 حلق زبان نای پانکراس معده کبد کیسه صفرا دئودنوم کولون (روده بزرگ) ایلئوم (روده کوچک) مخرج رکتوم روده کور آپاندیس طول لوله گوارش 10 متر 5 دهان بوسیله پوشش مطبق سنگفرشی کراتینه شده یا نیمه کراتینه آستر شده است.
زبان 2/3بخش جلوی زبان جسم زبان و 1/3 عقبی آن ریشه زبان سطح پشتی زبان جوانه‌های چشایی 6 در مورد "مزه کلسیم" که به تازگی به عنوان "مزه ششم" شناخته شده است، باید گفت دو ژن به درک آن وابسته است.
اما فراموش نکنید که عواملی نظیر داروها، جنسیت، دخانیات و برخی هورمون‌ ها نیز بر این موضوع اثر دارند 7 7/4/2017 8 9 در بناگوش در زیر آرواره در زیر زبان در زبان سطح ریشه را ماده‌ای به نام ساروج می‌پوشاند.
دندانهای انسان با نوع رژیم غذایی او متناسب شده‌اند 10 حلق 11 12 معدهSTOMACH 13 14 عمل ذخیره و هضم غذا 15 غدد تنه دارای چهار نوع سلول‌اند که سلولهای اصلی آنزیم پپسینوژن ترشح می‌کنند و سلولهای حاشیه‌ای اسید کلریدریک ترشح می‌کنند .
در اثر انقباضات منظم(دودی) و خودکار دیواره ی ماهیچه‌ای باعث مخلوط کردن غذا با شیره معده و حرکاتی که موجب تحویل غذا از معده به روده کوچک می‌شود.
16 17 روده کوچک دارای سه بخش: 18 19 20 21 آپاندیس 22 آپاندیس ممکن است عفونی شود و آپاندیسیت ایجاد کند.
کبد 23 24 25 26 عملکرد کبد کیسه صفرا 27 پانکراس 28 با تشکر از حسن توجه شماالسا رضوی .

 

چون فقط تکه هایی از متن اصلی برای نمونه در این صفحه درج شده است ممکن است هنگام انتقال مطالب از فایل پاورپوینت به داخل سایت بعضی متون به هم بریزد یا بعضی نمادها و اشکال درج نشود ولی در فایل دانلودی همه چیز مرتب و کامل است 

متن کامل با فرمت پاورپوینت power point را که قابل ویرایش و کپی کردن می باشند می توانید در ادامه دانلود نمائید 



خرید و دانلود دانلود پاورپوینت سیستم گوارشی


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.