واضی فایل

دانلود کتاب، جزوه، تحقیق | مرجع دانشجویی

واضی فایل

دانلود کتاب، جزوه، تحقیق | مرجع دانشجویی

دانلود کارآموزی برق صنعتی آشنایی با مداراتPLC شرکت تولیدی مینا پلاست ابهر.

دانلود کارآموزی برق صنعتی آشنایی با مداراتPLC شرکت تولیدی مینا پلاست ابهر.

 

کارآموزی آشنایی با مدارات PLC

شرکت تولیدی مینا پلاست ابهر

رشته: برق صنعتی

فرمت فایل: ورد

تعداد صفحات:44

 

 

 

 

 

 

 

 

مقدمه

محلی که من کار آموزی ام را درآن گذراندم شرکت تولیدی به نام مینا پلاست می باشد . محصولات این شرکت تولید طناب نخهای مختلف پلاستیکی برای استفاده های متفاوت مثلا استفاده در کمباین ها و..... می باشد .

این شرکت از یک سوله 100 متری برای واحد تولیدی ، یک اتاق برای استراحت، یک سالن کوچک غذاخوری و یک انبار تشکیل شده است . شیفت کاری این شرکت بصورت سه شیفت کاری 8 ساعته می باشد .

نحوه تولید محصول در این شرکت به این صورت است که در ابتدا مواد را در یک مخزن بزرگ می ریزند. این مواد ( مواد اولیه ) بنا به نوع تولید محصولات متفاوت است . از جمله موادی که در این شرکت استفاده می شد   و ضایعات مواد پلاستیکی می باشد .

همچنین بنا به حجم مواد رنگ دلخواه را به داخل همزن اضافه می کنند که این مخزن توسط دستگاه مادر که المنتهای زیادی در آن بکار رفته است هدایت می شود . با استفاده از این المنت که حرارت ایجاد کرده و موجب ذوب شدن مواد اولیه می شود این مواد ذوب شده از یک محلی به نام برجک عبور داده شده و بصورت بادکنک در آورده می شود که در بالای برجک چند غلتک وجود دارد که این بادکنک ها را له می کند و به صورت نواری پلاستیکی پهن در می آورد . این نوارهای پهن پلاستیکی توسط غلتکها حرکت کرده و در ماشین برجک توده ها به چند نوار پلاستیکی تبدیل می شود .

 



خرید و دانلود دانلود کارآموزی برق صنعتی آشنایی با مداراتPLC شرکت تولیدی مینا پلاست ابهر.


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.