واضی فایل

دانلود کتاب، جزوه، تحقیق | مرجع دانشجویی

واضی فایل

دانلود کتاب، جزوه، تحقیق | مرجع دانشجویی

پرسشنامه رضایت مندی کارکنان

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات

فرمت فایل word  و قابل ویرایش و پرینت

تعداد صفحات: 1

 

به نام خدا

پاسخ دهنده گرامی این پرسشنامه جهت بدست آوردن داده های آماری می باشد ، لذا از شما خواهشمندیم در پاسخدادن به سوالات دقت لازم را بفرمایید .

سن : نوع استخدام « رسمی / پیمانی / قرار دادی » آخرین مدرک تحصیلی : سابقه :

عناوین

خیلی زیاد

زیاد

متوسط

تاحدودی کم

از پست سازمانی که در آن قرار دارم راضی هستم

تمام وظایفم را به خوبی انجام می دهم

از سازمانی که در ان کار می کنم راضی هستم

رفتار سایر همکاران در محیط کار من خوب است

از حقوقی که در ماه می گیرم راضی هستم

از رفتار ارباب رجوع با خود و سایر هنکاران راضی هستم

مشکلات محیط کار را به خانه نمی آورم

از مزایای که در طول سال سازمان در اختیارم می گذارد راضی هستم

مدیریت سازمان برای عملکرد من ارزش قائل است

در برنامه های فرهنگی و مذهبی سازمان شرکت می کنم

آمدن همکار جدید مرا خوشحال می کند

حاضرم تجربیات خود را در اختیار همکار جدید بگذارم

از امکانات رفاهی سازمان راضی هستم

در محیط کار خود احساس راحتی و آرامش می کنم

تعداد مراجعات ارباب رجوع به حدی است که بتوانم پاسخ گوی همه آنها باشم

همیشه سرساعت سرکار خود حاضر می شوم

همیشه سر ساعت محیط کار خود را ترک می کنم

« رضایت مندی کارکنان بانک از میزان درآمد »



خرید و دانلود  پرسشنامه رضایت مندی کارکنان


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.