واضی فایل

دانلود کتاب، جزوه، تحقیق | مرجع دانشجویی

واضی فایل

دانلود کتاب، جزوه، تحقیق | مرجع دانشجویی

پرسشنامه خودکشی در نوجوانان Adolescent Suicide Questionnaire

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات

فرمت فایل word  و قابل ویرایش و پرینت

تعداد صفحات: 2

 

پرسشنامه خودکشی در نوجوانان Adolescent Suicide Questionnaire

AdolescentSuicide Questionnaire

با سلام این پرسشنامه در باره خودکشی در نوجوانان است. به سوالات، پاسخ بلی یا خیر بدهید. نیازی به ذکر نام نیست.

سن:   جنسیت:   

رشته تحصیلی:  ترم تحصیلی:

فرزند چندم خانواده هستید؟    چند خواهر و برادر دارید؟

 شغل پدر :         شغل مادر :

تحصیلات پدر:     تحصیلات مادر :

 

1. آینده  شادی را خواهم داشت.

2. اخیرا در خوابیدن مشکل داشته ام.

3. فکر می کنم عامل تمام مشکلاتم خودم هستم.

4. وقتی مریض می شوم  اغلب دکتر برایم مسکن تجویز می کند.

5. آینده من ایمن به نظر می رسد.

6. گاهی اوقات واقعا می ترسم.

7. گاهی اوقات می ترسم کنترلم را بر خودم از دست بدهم.

8. اخیرا احساس می کنم دوست ندارم در فعالیتی مشارکت داشته باشم .

9.  گاهی اوقات بیش از حد سیگار می کشم یا مشـ روب می خورم.

10.  ظرف چند سال اخیر حداقل دو بار تغییر مکان داده ام .

11. من کسی را دارم  که برای من خیلی مهم است.

12. معمولا احساس می کنم کاملا بی ارزش هستم.

13. اکثرا صبح ها سیگار می کشم / یا مشـ روب می خورم .

 

در نوجوانانی که تمایل به خودکشی دارند پاسخ ها به صورت زیر خواهد بود است  

 1.  خیر، 2. بله ، 3. بله ، 4. بله ، 5. نه ، 6. بله ، 7. بله ، 8. بله ، 9. بله ، 10 . بله ، 11 . نه ، 12. بله، 13. بله



خرید و دانلود  پرسشنامه خودکشی در نوجوانان Adolescent Suicide Questionnaire


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.