لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
فرمت فایل word و قابل ویرایش و پرینت
تعداد صفحات: 13
1- عنوان طرح :
2- محل اجرای طرح :
استان :تهران
شهرستان:کرج
بخش : _____
روستا: _____
- مشخصات متقاضیان :
الف : حقیقی
ردیف
نام ونام خانوادگی
نام پدر
شماره شناسنامه
تحصیلات
تجربه
1
2
3
فاطمه صابری
مرضیه صابری
عالیه صابری
عبدالحمید
عبدلمجید
حسین
2158
2546
2032
لیسانس
فوق دیپلم
فوق دیپلم
ب : حقوقی
نام شرکت
نوع شرکتی
شماره ثبت
محل ثبت
تاریخ ثبت
کیمیاگران
خصوصی
یزد
تبصره : در مورد اشخاص حقیقی تصویر مدارک تحصیلی، نظام وظیفه و شناسنامه، در مورد شرکت ها تصویر مدارک مربوط به شرکت (اساسنامه، شرکتنامه و روزنامه رسمی) ضمیمه شود.
3- محصول :
ردیف
نام محصول
میزان تولید سالانه
واحد
قیمت تمام شده (ریال)
قیمت فروش (ریال)
1
کامپیوتر
1500
دستگاه
245800
3688000
4- سرمایه گذاری :
سرمایه ثابت
(هزار ریال)
سرمایه در گردش
(هزار ریال)
کل سرمایه گذاری
(هزار ریال)
197730.88
95866.61
293597.49
5- زمین :
مساحت (متر مربع)
قیمت واحد(ریال)
قیمت کل (هزار ریال)
توضیحات
___
___
___
استیجاری
6- محوطه سازی :
شرح کار
مقدار کار
قیمت واحد (ریال)
کل هزینه (هزار ریال)
خاکبرداری و تسطیح
حصارکشی
آسفالت و پیاده روسازی
(20 درصد مقدار زمین )
ایجاد فضای سبز و روشنایی و غیره (15 درصد مقدار زمین)
جمع
7- ساختمان سازی :
شرح
نوع ساختمان
مساحت (مترمربع)
قیمت واحد (ریال)
کل هزینه
(هزار ریال)
سالن تولید
انبار مواد اولیه
استیجاری
50
700,000
8400
انبار محصول
ساختمان اداری و سرویس ها
ساختمان نگهبانی
جمع کل زیربنا :
جمع کل هزینه :
8400
8- ماشین آلات و تجهیزات و وسایل آزمایشگاهی :
الف : در مورد ماشین آلات خارجی کاتالوگ و آفر (پیشنهاد قیمت مربوط) لازم است و قیمتها بر اساس تحویل در درب کارخانه می باشد. در مورد ماشین آلات داخلی در صورت لزوم پیش فاکتور گرفته می شود و قیمت ها بر اساس تحویل در درب کارخانه می باشد. ب : تجهیزات از قبیل قالبها، ابزار کار و غیره درج گردد. ج : هزینه نصب و راه اندازی ماشین آلات در جدول مشخص شود.
ردیف
نام ماشین آلات و تجهیزات وسایل آزمایشگاهی
مشخصات فنی
کشور سازنده
تعداد
قیمت واحد
قیمت کل (هزار ریال)
برق مصرفی
ظرفیت
ریالی
ارزی
1
2
3
4
5
6
7
8
کامپیوتر
مبلمان اداری
چاپگر
ابزار آلات
اسکنر
اُسیلوسکوپ
لوازم اداری
فتوکپی
3آمپر
___
2آمپر
___
2آمپر
2آمپر
___
10آمپر
10
بازارمشترک
ایران
چین
ژاپن
ژاپن
ژاپن
ایران
ژاپن
6
8
3
10
2
2
2
1
4,000,000
500,000
2,000,000
200,000
1,500,000
8,000,000
1,000,000
20,000000
24,000
4,000
6,000
2,000
3,000
16,000
2,000
20,000
جمع
19آمپر
ــــ
32
77,000
9- شرح مختصر فرآیند و رسم نمودار تولید :
10- تاسیسات :
عنوان
شرح
مشخصات فنی
هزینه (هزار ریال)
برق رسانی
___
آب رسانی
___
سوخت رسانی
___
وسایل سرمایش وگرمایش
کولر/بخاری
گازی/گازی
4,000/1,500
وسایل حفاظتی و ایمنی
کپسول/دزدگیر/
سیستم اعلام حریق
15 کیلویی/ نوری/ حساس به گرما و دود
450/1,200/1,500
سایر :
خط تلفن
دیجیتالی(3عدد)
2,400
جمع کل
11050
لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
فرمت فایل word و قابل ویرایش و پرینت
تعداد صفحات: 32
ساختار اقتصادی واجتماعی حاشیه شهرمشهد وانحرافات اجتماعی
غلامعباس توسلی واحمدفولادیان
چکیده
درکشورما جریان سریع شهرنشینی در20سال گذشته حاشیه نشینی واسکان غیررسمی رابه دنبال داشته واین پدیده درحال رشدمشکلات اجتماعی,اقتصادی,فرهنگی,امنیتی وزیست محیطی فراوانی رادراغلب کلان شهرهای ایران به وجودآورده است . مشهد پس ازتهران بزگترین کلان شهرکشوربوده و رشدسریع شهرنشینی رادرچندسال گذشته تجربه کرده است . بخش عمده این رشدبه حاشیه شهرمشهداختصاص داردکه جمعیتی معادل650هزارنفرووسعتی بیش از200کیلومترمربع راشامل می شود . شهرنشینی شتابان وادامه روندکنونی برنامه ریزی ها,جمعیت شهری بیشتریرادرآینده به سوی این منطقه شهری سوق داده ومشکلات شهری بیشتری به وجودخواهدآورد . مناطق حاشیه نشین این شهرکانون هزینه ها,کمبودها,نارضایتی ها,ناهنجاری های اجتماعی,روانی وفرهنگی ومسائل ضدامنیتی شده است وبدیهی است درآیندهای نه چندان دورودرصورت بی توجهی به آن سبب ناامن شدن شهرمشهدخواهدشد .
مادراین پژوهش قصدداریم درمطالعه مقایسه ای ساختار اقتصادی واجتماعی مناطق حاشیه ومرکزشهر
مشهددرگرایش جوانان به انحرافات اجتماعی رادرسال 1384موردبررسی قراردهیم .
متن سازمان اجتماعی,ارتباطات میان اعضاءراتعیین می کند. ساترلندبه جای اصطلاح ناهمامنگی میان ساخت اجتماعی,نسبیٌت ساخت اجتماعی راترجیح می دهد . کلووارد واوهلین معتقدندکه هنجارهای اجتماعی دوجنبه دارند . هنجارهامرزبین عمل درست ونادرست رامعلوم می کنند. فرصت های نابرابر
اساس فرضیه کلووارد واوهلین است وارتباط بین بزهکاران باسابقه ومبتدی های جوان رامهم می دانند.
نظریه آنومی مرتون موقعیت فردرااساسا از لحاظ فرصت های مجاز می نگرد . کلووارد واوهلین ازنظریه مرتون تفاوت فرصت دسترسی به راههای مجازوازنظریه شاو ومک گی انتقال فرهنگی وازنظریه ارتباطات مختلف ساترلندتفاوت دسترسی به راههای غیرمجازرامی گیرند .به نظرآنهانوع بزهکاری ومیزان دسترسی ساکنان به راههای غیرمجازراساخت اجتماعی تعیین می کند وارزشهای مناطق جرم خیزضدارزشهای جامعه به هنجاراست, شاو ومک گی نظام اجتماعی این مناطق را بی سازمان می نامند .
واژه های کلیدی: شهرنشینی,حاشیه نشینی,مرکزنشینی,کلان شهر,بی سازمانی اجتماعی,پیوندافتراقی,ساخت اقتصادی واجتماعی, انحرافات اجتماعی ,سرمایه اجتماعی .
- مقدمه
شهر نشینی بیش از پنج هزار سال قدمت دارد . تا سال 1900 از هر هشت نفر ، فقط یکی در مناطق شهری زندگی می کرد . اما در پایان قرن کنونی نیمی از جمعیت جهان شهر نشین بوده که دو سوم از این جمعیت 3 میلیاردی در کشورهای جهان سوم زندگی می کنند (گِِیلبرت وگاگلر ، 1375 : 7 ).
بررسی تحولات شهر نشین کشورها نشان می دهدکه کلان شهرهای محدودی بخش عمده ای از جمعیت مناطق شهری و امکانات توسعه اقتصادی کشور را به خود جلب و جذب نمودند و چون زیر ساخت های آماده ای وجود نداشت لذا تبعات اقتصادی - اجتماعی نا خواسته فراوانی را بر نظام اجتماعی این کشورها تحمیل کرده است . زیرا در محیط شهر سازمان اجتماعی ، نوع احساسات ، ذهنیات و نظام معیشت با جوامع پیشین تفاوت اساسی پیدا می کند( گی روشه ، 1375 : 85 - 59).
کلان شهر مشهد ( دومین کلان شهر پس از تهران و بزرگترین کلان شهر مذهبی ) دو ویژگی و خصلت منحصر به فرد دارد که در سایر کلان شهرها چنین موقعیتی وجود ندارد . اولین ویژگی ممتاز آن وجود زیارتگاه هشتمین امام شیعیان حضرت امام رضا ( ع ) می باشد ویژگی عمده دیگر شهر مشهد همجواری و نزدیک بودن مرزهای آن با کشور افغانستان می باشد و از آنجا که عمدتاُ افاغنه در حاشیه شهر مشهد ساکن شده اند در وهله اول بیشترین تأثیر را بر ساکنین این مناطق به جا می گذارند که جای تأمل و تعمق بیشتری دارد. ما در این تحقیق در صدد پاسخگویی به سؤالات زیر می باشیم
1- اندازه جامعه ای که فرد در آن زندگی می کند چگونه و تا چه حدی بر شیوه زندگی ، روابط اجنماعی و شخصیت او تاثیر می گذارد ؟
2 - روابط وساختاراجتماعی مناطق حاشیه نشین چگونه است ؟
3- عوامل فردی واجتماعی موثردرگرایش به انحرافات اجتماعی جوانان درمناطق حاشیه ومرکزکدامند؟
4- آیا بین ساخت اجتماعی – اقتصادی مناطق حاشیه نشین با گرایش به انحرافات اجتماعی و رفتاری جوانان ارتباطی وجود دارد ؟
5 - آیا منشأ و ریشه بروز انحرافات اجتماعی از مناطق حاشیه نشین سر چشمه می گیرد ؟
6- راهکارهای سازگاری هر چه بیشتر میان جمعیت حاشیه نشین و مرکز چه می باشد ؟
7- راهکارهای کاهش انحرافات اجتماعی و رفتاری جوانان در حاشیه شهر مشهد با توجه به ساخت اقتصادی – اجتماعی آن مناطق در مقایسه با متن چیست ؟
باطرح سوال های فوق,ابتدالازم است به طوراجمالی به نظریه هاو نتایج تجربی حاصل ازتحقیقات پیشین درزمینه گرایش جوانان به انحرافات اجتماعی باتوجه به ساخت اقتصادی واجتماعی دردوجامعه مرکزوحاشیه پرداخته شود .
مبانی وچارچوب نظری پژوهش
اصحاب مکتب جامعه شناسی شهری شیکاگو یعنی پارک ، برجس و مکنزی نخستین کسانی بودند که مواد اولیه جامعه شناسی جرایم شهری را وارد حوزه مطالعات اجتماعی کرده و اصول و روش هایی برای شناسایی , کشف و سرانجام کنترل آن پیشنهاد نموده اند . افزون بر این ها ، بررسی جرایم شهری در جامعه شناسی معاصر بیشتر کار آن دسته از جامعه شناسانی بوده که می خواسته اند از بعد ساختاری, بنیادی یا جهانی به موضوع بپردازند . در این زمینه پژوهش های جامعه شناسی گرانسنگی در سالهای اخیر انجام شده که در آنها مسأله آسیب شناسی رفتاری شهرنشینان بعنوان تابعی از تحولات اجتماعی و اقتصادی مورد بررسی قرار گرفته است .
نظریه بی سازمانی اجتماعی بر تراکم جرایم در محیط هایی شهری تکیه دارد که هنجارها و قواعد زندگی عمومی در آنها از استواری و نهادینگی مورد انتظار بی بهره است. معمولاً مشخصات چنین محیط های شهری به ویژه در مناطق جرم خیز پیرامون شهرهای بزرگ یا شهرهای در حال رشد مورد استفاده قرار می گیرد که در آنها انبوه جمعیت بی شکل و ناهمگن و بی بهره از الگوهای مشروع و معتبر نظارتی آمادگی آن را می یابد که در سایه محرومیتهای موجود و نیز وسوسه های فرهنگ پرزرق و برق شهری احیاناً به شیوه های نامشروع و خلاف در جهت دستیابی به هدف های عالی تر زندگی متوسل شود.(هارالامبوس و هولبورن ، 1990 :347)
کلوآرد (1959) مفهوم ساختارفرصت رابا افزودن یک متغیر دیگر تحت عنوان «دستیابی به وسایل نامشروع» به متغیری که مرتون تحت عنوان «دستیابی به وسایل مشروع» مطرح
لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
فرمت فایل word و قابل ویرایش و پرینت
تعداد صفحات: 55
واحد آزادشهر
گروه کشاورزی
تکنولوژی مواد غذایی
گزارش کارآموزی:
کارخانه زمزم گرگان
استاد راهنما:
آقای مهندس احمدرضا فیضیپور
تهیه کننده:
علی اکبر سالاری ـ فیضاله آذینفر
پاییز 85
کارخانه زمزم گرگان
تقدیر تشکر:
صمیمانه سپاسگذاری مینمایم از پدر و مادرم که همیشه مشوق بنده در امر تحصیل بودند.
همچنین تشکر خود را از استاد گرانقدر جناب آقای احمدرضا فیضی پور که بنده را در تهیه و تنظیم این پروژه یاری نمودند، اعلام میدارم.
ضمناً از کلیه اساتید ارجمند خود در دانشگاه سپاسپگزارم.
لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
فرمت فایل word و قابل ویرایش و پرینت
تعداد صفحات: 12
رابطة من و مشتریانم
چکیده
این مقاله به نگرش و فنون برخورد با مشتری میپردازد و نکات سودمندی برای کسب و کارهای کوچک ارائه میکند.
منبع : روزنامه همشهری، پنجشنبه 3 شهریور 1384، سال سیزدهم، شماره 3783 ، صفحه 10.
توضیح : این مقاله با عنوان «چگونه فروشنده موفقی شویم؟» در منبع مذکور منتشر شده است.
کلیدواژه : مشتری؛ ارتباط با مشتری؛ جلب مشتری
مقدمه
کسب و کارهای کوچک معمولاً با مشکلات زیادی روبه رو میشوند. برای مثال، شخصی که کار دو، سه یا چهار نفر را به تنهایی انجام میدهد، مسلم است که در کارش با مشکلات زیادی روبه رو میشود چرا که همزمان باید مشتریان را ملاقات کند، محصولاتش را بفروشد و در سمینارهای مختلف شرکت کند. جرالد کین درباره انجام دادن تجارت یک نفره به شوخی میگوید: «آقا بالاسر خود بودن خوب است، چرا که هم میتوانید فقط نصف روز کار کنید و یا در روز دوازده ساعت سر کار باشید».
نکتهای که باید تمام کاسبان و تاجران به آن توجه کنند این است که باید در زمان بسیار محدودی کارها و وظایف بسیاری انجام دهند و البته باید از حداقل کار بهترین نتیجه لازم را بگیرند یعنی کارشان باید بیشترین بهره داشته باشد. اما برای اینکه از کمترین زمان بهترین استفاده را برد چه باید کرد؟اگر شما دوست دارید که برنامهها و کارهایتان را به سریعترین و بهترین نحو انجام دهید بهتر است که به نکاتی که در این مقاله به آن اشاره میشود خوب توجه کنید و آنها را در رأس کارهایتان قرار دهید. البته برای اینکه خواندن این مقاله خسته کننده نباشد این نکات به صورت پرسش و پاسخ آمده است و فایده دیگر آن این است که به خاطر سپردن نکات آسانتر میشود.
پرسش اول
چگونه میتوانم مشتریان بیشتری بگیرم؟
پاسخ: گاهی اوقات برای جلب مشتریان بیشتر لازم است که کارهایی را که تاکنون برای این کار انجام دادهایم، متوقف کنیم. گاهی اوقات باید از روشهای مؤثری برای این کار استفاده کرد. البته روشهای استانداردی برای جلب مشتریان وجود دارد و نیز روشهای غیراستاندارد دیگر. اما این نکته را به خاطر داشته باشید: یک روش را بارها و بارها امتحان کنید. اگر انتظار داشته باشید که نتایج منفی به همراه داشته باشد پول و انرژی خود را از دست دادهاید. بنابراین آنچه که باید انجام دهید فقط کار کردن نیست. ذهنتان را متوجه اهداف و کارهای دیگر کنید. همان طور که پیشتر اشاره شد گاهی اوقات راه حل مشکل این نیست که چه کار دیگر باید انجام داد بلکه این است که برای گرفتن مشتریان بیشتر انجام چه کارهایی را باید متوقف کرد.
نکته مهمی که باید به ذهن بسپارید این است که قوانین و مقررات نامرئی در جهان وجود دارند. حتی اگر شخصی با ذهنیت متافیزیکی نباشید، میتوانید ببینید که نیروهای نامرئی بسیاری در زندگیهای ما وجود دارد. الکتریسیته، نور، گرما و غیره. یک بذر را در نظر بگیرید: به محض آنکه در دل خاک کاشته میشود، نیروهای نامرئی دست به کار میشوند و آن را به یک گیاه، درخت یا بوته تبدیل میکنند. تمام این نیازها چیزهای بسیار اساسی هستند که به بذر کمک میکند که قسمتهای دیگری به آن اضافه شود و باصطلاح رشد و نمو کند. اما بیشتر مردم
دانلود گزارش کارآموزی نقش روابط عمومی در دانشگاه آزاد اسلامی
فرمت فایل: ورد
تعداد صفحات: 39
«فهرست مطالب»
مقدمه
فصل اول :
تاریخچه تاسیس واحد
آشنایی با مکان کارآموزی
فصل دوم :
روابط عمومی پل ارتباطی با پل اسقاطی
مقدمه ای بر روابط عمومی
رسالت تبلیغ در روابط عمومی
تعریف روابط عمومی
وظایف روابط عمومی
ویژگی روابط عمومی کارآمد
نقش روابط عمومی در دانشگاه آزاد اسلامی
نمودار تشکیلاتی مصوب اداره کل روابط عمومی
جایگاه مدیریت در روابط عومی
شرح وظایف مصوب اداره کل روابط عمومی
مدیریت و فساد اداری و نقش روابط عمومی
اداره ارتباطات
اداره اطلاع رسانی و تبلیغات
فصل سوم :
عملکرد دفتر روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ابهر
فصل چهارم :
روابط عمومی کردن یا روابط عمومی بودن
فصل پنجم :
آزمون و آموخته ها
نتیجه گیری
پیشنهادات
آدرسها و شماره های موردنیاز
مقدمه :
روابط عمومی پل ارتباطی بین دانشگاه و مردم به فعالیت می پردازد.
در این گزارش کارآموزی سعی شده است به نقش روابط عمومی در دانشگاه آزاد اسلامی که از جمله اهدافش برقراری ارتباط با ارباب رجوع، ارگانها، سازمانها، ادارات و دیگر نهادهای رسمی و غیررسمی می باشد و نیز با همکاری دوایر مختلف به عنوان بازوی اجرای توانمند محسوب می شود، می پردازیم، تهیه، تنظیم و انعکاس اخبار دانشگاه به رسانه های گروهی اعم از صدا و سیما، جراید کشوری و محلی، برگزاری مراسم، همایشها، سخنرانی ها، چاپ جزوات، نشریات، عملکردهای سالانه، تبلیغات در سطح شهر به مناسبتهای مختلف، شرکت در مراسم ملی، مذهبی شهر و ... از فعالیتهای این دفتر می باشد.
کار اصلی من در این سازمان ارتباط است.
من در این مدت توانستم یک شناخت کامل از تمامی کارهای این قسمت به دست بیاورم.
در این گزارش یک توضیح درباره آشنایی با روابط عمومی، وظایف، اهداف و ... آن به صورت مختصر و مفید بیان شده است.
با تشکر از استاد عزیز خود جناب آقای شکراللهی
فصل اول :
تاریخچه تاسیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ابهر
با توجه به سیاست های دانشگاه آزاد اسلامی مبنی بر گسترش هرچه بیشتر اندیشه و فراهنگ در جای جای کشور به همت جمعی از علاقمندان و اهالی خیر شهرستان حاج آقای مرسلی نماینده وقت مردم در مجلس شورای اسلامی و مسئولین منطقه در جهت نیل به اهدافی چون ارتقاء سطح دانش وفرهنگ منطقه، ایجاد زمینه مناسب برای فعالیت همه جانبه در بالا بردن آموزش عالی و پژوهشی و همچنین نیروی انسانی متعهد و متخصص موردنیاز، نخستین گامهای تاسیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ابهر در سال 1368 برداشته شد. و به صورت عملی در مهر ماه 1369 با جذب تعداد 85 دانشجو در مقطع کارشناسی ادبیات فارسی آغاز به کار نمود و اینک با پیمودن راهی پرفراز و نشیب به عنوان یکی از بزرگترین مراکز آموزش عالی استان در زمینه اعتلای فرهنگی و علمی کشور قدم بر می دارد.
آشنایی با مکان کارآموزی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ابهر :
دفتر روابط عمومی در تمام مراکز اداری، بازوی اجرائی قدرتمندی محسوب می شود، دفتر روابط عمومی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد ابهر در جهت سرویس دهی و ارائه خدمات اداری فرهنگی دانشجویان فعالیت می نماید. این دفتر درخصوص جمع آوری اطلاعات، آمار و اخبار واحد و انتشار آنها، تنظیم سخنرانی و مراسم مختلف و مصاحبه های تلویزیونی و رادیوئی تهیه مطبوعات، انتشار و توضیع بروشورهای اخبار و اطلاعات واحد، جهت آگاهی معاونین، مدیران، اساتید، کارکنان و دانشجویان، تنظیم برنامه و انعکاس برگزاری مراسم مختلف به مطبوعات و صدا و سیما و نیز مطالعه جراید و نشریات مهم به صورت روزانه و استخراج مطالب اساسی برای نصب آنها در تابلو، انجام کلیه امور مطبوعاتی، تهیه و توزیع مطبوعات و نشریات از جمله کارها و وظایف روابط عمومی می باشد.
این حوزه دانشگاه از سه بخش مختلف تشکیل یافته است که عبارتند از :
1 ) دفتر روابط عمومی ؛
2 ) واحد تبلیغات ؛
3 ) واحد سمعی و بصری.
1 ) دفتر روابط عمومی :
از فلسفه وجودی دانشگاه از طریق کلیه اموری که مربوط به روابط عمومی است انجام می گیرد و عمده ترین وظیفه آن آگاهی دادن به جامعه از فلسفه وجودی دانشگاه از طریق رسانه های گروهی و برنامه های تبلیغاتی و انتشاراتی می باشد یک نفر به عنوان کارشناس روابط عمومی در این دفتر انجام وظیفه می نماید.
2 ) واحد تبلیغات :
این قسمت از روابط عمومی دارای امکانات پارچه نویسی، خطاطی روی کاغذ و طراحی می باشد که در مناسبتهای مختلف از امکانات آن استفاده می گردد در این بخش یک نفر مشغول به کار است و کار خطاطی دانشگاه را انجام می دهد.